The Promising NKE Slate 2011-2012
Kasagarang problema nga masinati matag panahon sa elections mao ang kalisod sa pagtapok sa mga nanagan. Apan, ang slate karong tuiga, susama sa miaging slate, dali ra tapukon.
Sila migahin ug panahon alang sa Room to Room Discussions, Educational Discussions, Photoshoot, Propaganda Works ug uban pa...
Ug susama sa miaging tuig, 10-2 nasad ta karong tuiga. :)
Apan bisan paman ug aduna'y duha nga wala na dala, saludo gihapon kay ko kanila sa ilang gipakita nga katakos ug kadasig alang sa pagserbisyo sa mga estudyante ug sa katawhan.
Sila migahin ug panahon alang sa Room to Room Discussions, Educational Discussions, Photoshoot, Propaganda Works ug uban pa...
Ug susama sa miaging tuig, 10-2 nasad ta karong tuiga. :)
Apan bisan paman ug aduna'y duha nga wala na dala, saludo gihapon kay ko kanila sa ilang gipakita nga katakos ug kadasig alang sa pagserbisyo sa mga estudyante ug sa katawhan.
Liezyl Anne Gomez
aka Baby Boy
Nagkakuyog mi ni Liz katong 1st year representative ni siya. Dali ra nimong mahangyo kung naa kay isugo ug mabuhat gyud ang angay nga mga buhatunon. Aduna sad ni siya'y initiatiba, dili na kinahanglang suguon pa. Kung subayon ang duha ka tuig nga naa siya sa SC, siguradong aduna nani siya'y igong kaagi para tarong nga mapadagan ang Student Council karong tuiga. P.S. As i always say, I hope you wear pants more often. haha
aka Baby Boy
Nagkakuyog mi ni Liz katong 1st year representative ni siya. Dali ra nimong mahangyo kung naa kay isugo ug mabuhat gyud ang angay nga mga buhatunon. Aduna sad ni siya'y initiatiba, dili na kinahanglang suguon pa. Kung subayon ang duha ka tuig nga naa siya sa SC, siguradong aduna nani siya'y igong kaagi para tarong nga mapadagan ang Student Council karong tuiga. P.S. As i always say, I hope you wear pants more often. haha
Kristian Lora
Si Kristian ang partner ni Liz katong nidagan siya as 1st year representative. This pair is really promising because they are the first ever pair that won 2-0 in the 1st year election in the history of UP Cebu. Maayo sad ning bataa, nangusog gyud nga makapublish mi sa among newsletter ug magsige gyud ug follow up bahin sa 2nd gate. Sa way pagduha-duha, mulihok gyud ni siya. Bisan sa ka-busy sa iyang acads life ug ka-dangerous sa iyang health, mugahin gyud siya ug oras para sa iyang mga tahas.
King Anthony Perez
I used to remember King when he says, "Ate, kung muapil ko ug org kusto ko ako jud ihatag ang tanan na akong pwede mahatag so inig ka 2nd year nalang sa ko mag NKE". Sa panahon sa elections, makita gyud unsa ka pursigido si King nga maka-attend sa mga activities. Magpa-explain gyud sa mga issues, maminaw sa mga advises ug mugahin gyud ug panahon alang sa mga angay buhaton. Tuod King, you're worth the wait.
John Lord Alivio
He was a gamble. Kung tan-awn, mu 2nd year palang si John Lord apan nidagan na siya in a higher position. It was a risk to make him run in the position but seeing his performance being the 1st year representative of the previous SC, makita gayud nga wala niya biyai ang mga estudyante. I am always astonished everytime he speaks in front of a crowd. If King was worth the wait, you are worth the risk :)
Charisse Endoma
Ako mahinumduman ani ni Cha2x kay murag siya ra ang NKE na officer ato sa Siglo. I'm not sure kung sakto ko pero most likely oo. Sa akong ila ni Cha2x, hilumon jud ni siya. Naa'y panahon during the campaign period nga aduna siay'y pagduha2x pero pag grand rally, lahi nga Cha2x ang akong nakit-an. Sakto ang modulation ug naa'y kusog ang iyang voice. Well, life is full of suprises!
Amylene Medina
"I'm not a political butterfly" - a statement from her that I can not forget. Sama sa akong ila ni Cha2x, si Amylene naa sa'y pagkahilumon pero sama sad sa akong giingon kang Cha2x, lahi na Amylene akong nakit-an pag Grand Rally. "Ang damgo dili makab-ot kung dili kumuon" - another statement from her. Sa pagkauban namu sa BMI, makita gyud nimu iyang will to serve.
Ronald Baldo
Sauna, dili jud ko ganahan sa tono ni Baldo pero naand nalang ko. hahaha. Naka-recruit ug 80 ka volunteers for Cook Out ug NKE since High School. First time I herad about him kay katong sturyaan ta ni siya when he was still in High School niya ang naa sa akong mind ato nga si Baldo kay si Dan. Sunod was when I approached about their batch org. Karon makita gyud kung unsa ang nabuhat ni Baldo ug daku gyud ang pagsalig sa iyang mga ka batch niya for electing him as their President, 2nd year rep and through landslide win this time, as their 3rd year representative.
Kirby Taghoy
Sa pagbalik-balik, iyang speech ang pinaka nindot pagka Grand Rally. Pagaw na kaayu ko sigeg syagit kay intense kaayo iyang speech. He might be busy with his acads the time when he was still the 2nd year rep and he might have made us all worry for not saying yes but we were never wrong not to give up on you until you said yes :) Enjoy your Davao experience and see him soon! hahaha
Nikko Marie Beatriz Natuplag
Ang babay nga nihilak kay wala nakakon ug pizza pag Alumni Homecoming. Her beauty can mesmerize - no wonder she is the reigning Miss UP Cebu. I love to see her smile especially with her two dimples but beyond that I can see her potential of being a very promising leader someday. Her eyes communicates its interest especially during Educational Discussions. I know that she is more that just any other beauty queen.
Sheila Garrido
She's cute but deadly. I really love her cute smile and her innocence. I love the way she smiles everytime I tease her with B**. hahaha But what I like about her is that unlike others, even with or without the position, she is still willing to serve the people in any way that she could. And i love pronouncing her name as Sheyla.
Rish CabataƱa
UP Fight Shirt - akong long utang ni Rish. Maygani nahatag najud intawn nako niya! hehe But even if hilumon siya, I can see her potential to serve the people through her creativity. She also has good voice modulation and voice power
Unfortunately, I don't have a picture of Jason Bacunador because he was bust with Joya during the campaign week but I can see him as someone like Patrick Bucoy. Mao'y magdala ug lingaw sa SC ug makapawala sa stress especially kung tensyonado na kaayu ang SC Room.
No comments:
Post a Comment